به طور کلی، کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده حاوی مجموعه‌ای از مواد موثره هستند که به پوست رطوبت و تغذیه می‌دهند. در زیر، برخی از مواد معمولاً استفاده شده در این نوع کرم‌ها را معرفی می‌کنم:

در کرم های آبرسان از چه ترکیباتی استفاده میشود؟

1. گلیسرین: گلیسرین یک ماده آبدوست است که به عنوان یک ماده آبرسان و نرم‌کننده در کرم‌های مرطوب کننده استفاده می‌شود. این ماده می‌تواند رطوبت پوست را حفظ کند و باعث نرم و لطیف شدن آن شود.

2. هیالورونیک اسید: هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در پوست ما نیز یافت می‌شود. این ماده قابلیت نگهداری رطوبت را دارد و می‌تواند باعث بهبود آبرسانی و کاهش خشکی پوست شود.

3. روغن‌های طبیعی: برخی از کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده حاوی روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل، روغن آرگان، روغن جوجوبا و روغن بادام است. این روغن‌ها تغذیه کننده پوست، نرم کننده و آبرسان هستند.

4. عصاره‌های گیاهی: برخی از کرم‌های مرطوب کننده شامل عصاره‌های گیاهی مانند آلوئه ورا، خیار و چای سبز هستند. کرم آبرسان آسارا دارای عصاره جوانه گندم میباشد. این عصاره‌ها خنک‌کننده، آبرسان و التیام بخش هستند.

5. ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها: این محصولات شامل ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که پوست را تغذیه می‌کنند و از آسیب‌های اکسیداسیون و آلودگی محافظت می‌کنند.

لطفا توجه داشته باشید که ترکیب دقیق مواد موثره ممکن است بسته به برند و نوع کرم آبرسان و مرطوب کننده متفاوت باشد. همچنین، در صورتی که مواد خاص یا حساسیتی در پوست دارید، بهتر است محصولات را با دقت انتخاب کنید و در صورت نیاز با متخصص پوست مشورت کنید.

کرم آبرسان آسارا با عصاره جوانه گندم رطوبت رسان قوی و جوان کننده پوست

کدام برند آبرسان نتیجه بهتری دارد؟

تنوع برند و کیفیت در بازار بسیار بالاست و شما باید مطابق با نوع پوست خود و درخواست هایی که دارید محصول را انتخاب کنید، ما در ادامه مزیت های کرم آبرسان را مطرح میکنیم. این محصول درصد رضایت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است.

مزایای کرم آبرسان آسارا:

✅️ در فرمولاسیون این محصول از هیچگونه چربی اعم از پارافین، وازلین، مواد روغنی و چربی‌های رایج کرم‌های بازار استفاده نشده است.

✅️ ترکیبات بسیار سبکی دارد که باعث بسته شدن منافذ پوستی نمی‌شود، آبرسانی پوست، عمیق‌تر انجام شده و در تنفس عادی آن هیچگونه اخلالی ایجاد نخواهد شد.

✅️ مناسب مصرف پوست‌های حساس میباشد و ویتامین‌‌های موجود در عصاره جوانه‌گندم و دیگر ترکیبات آن، باعث کاهش حساسیت و التهاب‌های پوستی می‌شود.

✅️ در این محصول، از موم با کیفیت زنبور عسل استفاده شده که علاوه بر حفظ طبیعی رطوبت پوست باعث بهبود آسیب‌دیدگی و کاهش حساسیت‌های پوستی می‌شود‌.

✅️ ما در کرم آبرسان آسارا از کاپرلیک گلیسیرید استفاده کرده‌ایم. یک اسید چرب مورد نیاز پوست که از روغن نارگیل استخراج شده و باعث لطافت بسیار بالای پوست و جلوگیری از میکروبی شدن محصول می‌شود‌.
کاپرلیک گلیسیرید به دلیل گران‌قیمت بودن، بیشتر در محصولات تخصصی استفاده می‌شود. این اسیدهای چرب دارای فواید آنتی اکسیدانی هستند که باعث کاهش روند پیری پوست شده و تاکنون هیچ عوارضی برای آنها گزارش نشده است.

✅️ پیشگیری از ایجاد چین و چروک و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست به دلیل مصرف گلیسیرین در ترکیبات این محصول

✅️ استفاده از پروپیلن گلایکول در ترکیب کرم آبرسان آسارا به عنوان یک مرطوب کننده قوی از سرعت پیری جلوگیری میکند و منجر به افزایش طراوت پوست میشود. در واقع این ترکیب منجر به افزایش نفوذ پوست شده و در نتیجه سایر مواد مغذی محصول، بهتر جذب پوست می شوند.

✅️ همچنین سدیم پیروکربوکسیلات باعث ماندگاری و حفظ بیشتر رطوبت در پوست شما نسبت به محصولات مشابه می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: با این روش مثل کره ای ها پوست صاف و بینظیر داشته باشید!

این پست دارای 2 دیدگاه است

  1. Pyyzan

    من ازکرم جوانه گندم استفاده میکنم و راضی هستم صورت و دست رو شفاف و نرم نگه میداره و موقع شستشوی پوست درست یک لایحه نرم روی پوست مشاهده میشه ولی این مارک رو نمیدونم

    1. امیررضا جلالی

      بسیار عالی. بله درسته جوانه گندم نتایج فوق العاده ای روی پوست داره و محصولات بسیار خوب زیادی در بازار موجود هست. رضایت کاربران رو میتونید در بخش نظرات کرم آبرسان آسارا مشاهده بفرمایید. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید