تست حساسیت محصولات پوستی یک روش ساده است که به شما کمک می‌کند بررسی کنید که آیا پوست شما به یک محصول خاص حساسیت نشان می‌دهد یا خیر.

تست حساسیت محصولات پوستی، آرایشی و بهداشتی

1. انتخاب محصول: ابتدا محصولی که می‌خواهید تست کنید را انتخاب کنید. معمولاً این محصول را روی پوست درون بازو یا پشت گوش راست خود امتحان می‌کنند. (علت اینکه این قسمت ها انتخاب میکنیم این است که این نواحی پوست حساس تری دارند و سریعتر نتیجه را به شما نشان خواهند داد)

2. تمیز کردن پوست: قسمت مورد نظر باید کاملاً تمیز و خالی از هرگونه محصول دیگر باشد. اگر پوست چرب یا کثیف است ابتدا پوست خود را بشویید.

3. مالش محصول: یک مقدار از محصول را روی پوست و به صورت یکنواخت بمالید.

4. نتیجه: پس از یک تا دو ساعت: اگر تورم، سوزش، قرمزی و یا خارش در قسمت مورد نظر مشاهده نکردید میتوانید از آن محصول استفاده کنید و حساسیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. اگر هم پوست شما حساسیت نشان داد، بهتر است از استفاده از آن محصول خودداری کنید.

در مورد کرم‌های صورت و کرم‌های دور چشم، ترجیحا قسمت خارجی گوشه چشم برای انجام تست توصیه می‌شود.

توجه داشته باشید که تست پوست ممکن است برخی از حساسیت‌ها را تشخیص ندهد و در برخی موارد ممکن است نیاز به تست بیشتر و یا مشاوره از یک متخصص پوست داشته باشید. همچنین، در صورتی که قبلاً به مواد خاصی حساسیت داشته‌اید، بهتر است از تست پوست خودداری کنید و به جای آن، با یک متخصص پوست در مورد محصولات مناسب برای شما مشورت کنید.

در مورد محصولات و کرم آبرسان آسارا تاکنون هیچگونه گزارشی مبنی بر ایجاد حساسیت اعلام نشده است. این محصول دارای عصاره جوانه گندم میباشد و حتی موجب پیشگیری از آلرژی در پوست های حساس میشود.

کرم آبرسان آسارا با عصاره جوانه گندم رطوبت رسان قوی و جوان کننده پوست

پیشنهاد مطالعه:

بهترین غذاهای ضد چروک و جوانساز پوست 

قوی ترین آبرسان طبیعی عالم بشریت برای مو

دیدگاهتان را بنویسید