طبیعی ترین خط چشم و هاشور ابرو در دنیا

خط چشم یکی از پر مصرف ترین لوازم آرایشی برای خانم ها به حساب میاد. جالبه بدونید طبق اعلام منابع رسمی، گردش مالی لوازم آرایشی 650 هزار میلیارد تومان هست که عدد بسیار قابل توجهی محسوب میشه.

در بین این محصولات خط چشم جزو سه محصول پرطرفدار و پرمصرف این بازار هست و برندهای بسیار متنوع ایرانی و خارجی در این زمینه اقدام به تولید محصولات متنوعی کرده اند.

همونطور که میدونید این ترکیبات از مواد شیمیایی تشکیل شده اند و خب خط چشم های رایج، خواصی به جز زیبایی برای شما ندارند.

امروز میخوام یک خط چشم بهتون آموزش بدم که هم زیبایی خیلی زیادی داره، کاملا مشکی هست و از همه مهمتر خواص خیلی زیادی برای چشم و تقویت ابروها داره! چی ازین بهتر؟! پس بزن بریم …

ساخت خط چشم طبیعی با سرمه

مواد مورد نیاز:

یک سرمه مغز طبیعی

سرمه دان

چند قطره روغن بادام شیرین

بهتره برای این کار از سرمه‌دان چوبی استفاده کنید، چرا که همون بافت چوب باعث جذب بهتر روغن و ماساژ راحتتر سرمه میشه، در نتیجه خط چشم زیبا و یکدستی به شما تحویل میده.

1- میل سرمه دان چوبی رو از داخل سرمه دان در بیارید و با چند قطره از روغن بادام شیرین اون رو چرب کنید.

2- حالا میله رو به داخل سرمه دان ببرید و بالا و پایین کنید. به چپ و راست هم بچرخونید تا این روغن به اطراف و جداره‌های خود سرمه‌دان هم نفوذ کنه و سرمه دان شما چرب بشه. دقت کنید میل سرمه دان رو به چپ و راست فشار ندید که میل سرمه بشکنه!

3- حالا میل سرمه دان رو داخل سرمه ببرید و بیرون بکشید می‌بینید که اطراف میل سرمه کاملاً از سرمه پر شده.

4- حالا میل سرمه‌دان رو داخل سرمدان ببرید و مجدد بالا و پایین کنید و به چپ و راست بچرخونید. این کار رو چندین مرتبه انجام بدید تا داخل سرمه دان یک خمیر یکدست تشکیل بشه.

حالا شما یک خط چشم کاملاً طبیعی، ارگانیک و بدون سر سوزنی افزودنی در دست دارید.

به هیچ عنوان زیر چشم و ابروها نمی‌ریزه، چون کاملاً تبدیل به خمیر شده.

این خط چشم رنگ مشکی بسیار زیبایی داره، پررنگ هست و علاوه بر خط چشم میتونید ابروهاتون رو هم با هاشور بزنید، در کمال تعجب بعد از دو ماه  مصرف مداوم، میبینید که چقدر ابروهاتون پرشت شده!

حتی اگر قوطی ریمل خالی هم دارید با این روش میتونید ریمل خودتون رو هم باهاش شارژ کنید.

چند نکته مهم:

اگر سرمه زیاد دارید نیاز نیست که همه اون رو به داخل سرمه دان منتقل کنید. همین که داخل سرمه دان خمیر تشکیل بشه کافیه.

بعد از تمام شدن خمیرتون مجدداً با همین روش سرمه‌دان خودتون رو پر کنید.

اگر چشماتون براتون مهمه به این نکته خیلی دقت کنید

برای این کار حتما دقت کنید که از سرمه طبیعی استفاده کنید. خیلی از سرمه هایی که در بازار میبینید و به اسم سرمه سنتی به فروش میرسند اصلا سرمه نیستند! هر چیزی که سیاه بشه رو میکنن توی شیشه و بهش میگن سرمه. از چی درست میشه؟! هررر چیزی که سیاه کنه از کیسه و چوب سوخته بگیرید تا … هر چی دستشون برسه!

به خاطر همین هم هست که معمولا خانم ها از مصرف سرمه فراری هستند چون یا چشماشون حساسیت میگیره و یا درگیر خارش های پوستی میشن!

حتما میپرسید چطور بفهمیم سرمه ای که گرفتیم طبیعی هست؟ قبلا دربارش توضیح کامل دادم. به صورت خلاصه یا باید خودتون در منزل سرمه بسازید و یا اگر براتون سخته از سرمه مطمئن برای ساخت خط چشم و یا مصرف روزانه تون استفاده کنید.

سرمه چهار مغز آسارا از مغز درجه یک بادام، گردو، فندق و پسته تهیه شده و نتایج بسیار زیادی برای تقویت چشم و رشد ابرو از خود نشان داده است، همونطور که در پکیج این محصول میبینید یک سرمه دان چوبی با کیفیت هم به همراه آن موجود هست.

همچنین با خرید مستقیم این محصول از شرکت آسارا یک کیف چرمی هم هدیه خواهید گرفت.

برای خرید سرمه آسارا کلیک کنید

سرمه چهار مغز ممتاز

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. سیما ریاحی

    ممنون از توضیحات خوبتون. خیلی عالی بود. حتما استفاده میکنم

دیدگاهتان را بنویسید