اکستنشن مژه موجب هارمونی و تعادل بین اجزای صورت است.

مژه و مو یکی از بارزترین اجزا در تشکیل یک صورت زیبا هستند امروزه در بسیاری از افراد در اثر عوامل محیطی درونی و مشکلات عصبی ریزش مو و ریزش مژه جزء یکی از معضلات شده که باعث ضایع شدن اعتماد به نفس میشود.

اکستنشم مژه چیست؟

یکی از راه های پرپشت کردن ظاهری مژه این است که موهای مصنوعی کوچک را با چسب به مژه ها میچسبانند و به این ترتیب مژه ها به نظر پرپشت تر میآیند.

وضعیت به وجود آمده برای چند ماه باقیمانده و با افتادن طبیعی مژه از بین میرود اکستنشن مژه به چشمها زیبایی دو چندانی میبخشد. میتوان چشمها را با اکستنشن مژه به فرم دلخواه درآورد ضمن این که اکستنشن به دلیل استفاده از مواد طبیعی و چسب کراتین و پد مخصوص هیچ آسیبی به مژه ها نزده و از سوی دیگر موجب رشد مژه های جوان نیز میشود.

آیا اکستنشن موجب ریزش مژه میشود؟

اگر اکستنشن مژه به روش صحیح یعنی کاشت تار به تار مژه صورت گرفته و در حین کاشت مژه به هم نچسبد هرگز باعث ریزش مژه نمی شود؛ زیرا از چسب مخصوص مژه استفاده شده که خود آن نوعی ویتامینه و کراتینه سبک است و از نظر دید عموم بسیار طبیعی و غیر قابل تشخیص است.

با اکستنشن مژه میتوان بلندی مژه را به میزان دلخواه تبدیل کرد. البته در صورت صحیح اجرا نشدن آن، امکان آسیب رسیدن به چشم و محوطه اطراف آن وجود دارد.

ماندگاری مژه ها در این روش چقدر است؟

عموماً این مژه ها به مدت سه تا چهار هفته از زمان کاشت باقی میمانند.

این مدت به نوع مژه های طبیعی و سرعت رشد آنها بستگی دارد. البته یک برنامه نگهداری منظم هر دو تا سه هفته یکبار میتواند مدت دوام این مژه ها را به هشت تا دوازده هفته افزایش دهد.

تفاوت کاشت با اکستنشن مژه

کاشت مژه یک ماه بوده و هر هفته نیاز به ترمیم دارد ولی اکستنشن مژه شش ماهه کاشته شده و دو هفته یک بار نیاز به ترمیم دارد.

قابل ذکر است که اکستنشن مژه با موهای کاملاً طبیعی به صورت شش ماهه کاشته میشود و در سایزها و رنگهای مختلفی موجود است.

برخی گمان میکنند که این روش به داشتن مژه های دائمی و مادام العمر کمک میکند در حالی که فقط با کاشت مژه آن هم توسط یک تیم جراح است که میتوان مژه های دائمی داشت.

در ضمن به عقیده متخصصان، پیوند مژه بسیار مشکل و پر دردسر است چون نزدیک چشم و بسیار حساس است.

یک روش بسیار موثر برای پرپست شدن مژه و جلوگیری از ریزش آن

اگر ریشه مژه های شما سالم است و فقط کم پشت شده و مایل هستید که رشد و حجم آنها را تقویت کنید از سرمه های طبیعی به صورت روزانه استفاده کنید.

تاکید میکنیم که سرمه مصرفی شما مانند سرمه آسارا باید کاملا طبیعی باشد تا نتیجه کافی بگیرید.

این روش در بین عموم جامعه رایج نیست اما به افرادی آن را پیشنهاد داده ایم بارها و بارها نتایج بینظیر آن مشاهده شده است و در طی دو یا سه ماه باعث تقویت رشد ابرو و مژه این افراد گردیده است. توضیحات بیشتر را در این مقاله مطالعه کنید: از بین بردن ریزش و تقویت رشد مژه

با روغن بادام شیرین، مژه ها را تقویت و نرم کنید

مژه هم مثل مو نیاز به نرم کننده دارد که رایج ترین راه آن، استعمال لایه ای نازک از وازلین یا آکوآفور بر روی پلکها در شب است. اما استفاده از روغن بادام شیرین نتیجه بهتری خواهد داشت.

نرم کننده های موجود در بازار هم مفید هستند اینها معمولاً دارای پروتئین هایی مثل کراتین و بیوتین و مرطوب کننده بوده که این پروتئینها با ایجاد یک پوشش موجب تقویت مژه و مرطوب کننده باعث نرم و انعطاف پذیر شدن مژه ها میشوند.

نرم کننده مژه با توقف روند شکنندگی مژه باعث میشود که مژه ها در عرض چند هفته ظاهر بهتر و بلندتری پیدا نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید