بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی

سرم ضدموخوره و شامپو بدون سولفات آسارا برای ترمیم موهای آسیب دیده و یا موخوره شده

بهترین شامپو بدون سولفات یکی از مهمترین انتخاب های خانم هاست. مخصوصا بعد از اینکه اقدام به رنگ کردن موها و کراتینه میکنند. در این مقاله یکی از با کیفیت ترین شامپوهای بدون سولفات و ایرانی را بررسی خواهیم کرد.

چرا میگوییم بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی؟

1- برند آسارا بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی را بر مبنای شرایط جغرافیایی ایران و نیازهای پوست و مو در این منطقه آب و هوایی تولید کرده است. این محصول حاوی عصاره پوست انار و گردو میباشد، کف کنترل شده دارد و از آسیب رساندن به موهای شما پیشگیری میکند. در تهیه آن از ویتامین B5 و پروتئین استفاده شده و مناسب مصرف روزانه برای ترمیم ساختمان موهای آسیب دیده و رنگ شده میباشد.

2- ترکیبات ترمیم کننده ای که در این محصول استفاده شده است، همان فرمولاسیونی است که در برندهای معتبر دنیا استفاده می شود بنابراین شما یک شامپوی بدون سولفات ایرانی را با کیفیت جهانی و با قیمتی مناسب تهیه خواهید کرد. (با کلیک روی هر محصول میتوانید اطلاعات بیشتری درباره آنها داشته باشید و اقدام به خرید اینترنتی این محصولات کنید)

شامپو بدون سولفات گیاهی آسارا مخصوص موهای رنگ شده

3- هزینه های حمل و نقل بین المللی و گمرک از این محصول حذف شده است و قیمت نهایی نسبت به کیفیت، بسیار مقرون به صرفه است.

4- مناسب انواع موهای رنگ شده، کراتینه، آسیب دیده و موخوره میباشد.

5- کمپانی آسارا، برای نتیجه گیری و ترمیم کنندگی بیشتر، یک سرم موی گیاهی بدون نیاز به شستشو هم تولید کرده است که میتوانید در کنار این محصول از نتایج بینظیر آن بهره مند شوید:

سرم گیاهی درمان موخوره آسارا

6- اگر نیاز به مشاوره درباره محصولات این کمپانی دارید میتوانید به صورت مستقیم با مشاورین شرکت در ارتباط باشید.

چرا از شامپوهای فاقد سولفات استفاده کنیم؟

افرادی که پوست سر حساس و موهای رنگ شده دارند، باید از بهترین شامپوهای بدون سولفات استفاده کنند چرا که در شامپوهای حاوی سولفات (SLS), (SLES) اگر از ترکیبات مناسبی استفاده نشده باشد، باعث از بین رفتن چربی طبیعی کف سر می شوند، بنابراین ماندگاری رنگ مو و کراتین را کاهش می ‌دهند. بنابراین در کنار مراقبت ها و روتین روزانه، یکی از بهترین کارها برای افزایش ماندگاری و دوام رنگ مو و ترمیم کردن موهای دمیج شده، استفاده از شامپوهای بدون سولفات است.

اگر میخواهید بیشتر با مفهوم شامپوهای بدون سولفات و سولفات دار آشنا شوید توصیه میکنیم مقاله شامپو بدون سولفات چیست را مطالعه کنید.

خلاصه مطلب:

بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی کدام است؟

محصولات زیادی وجود دارد اما شامپو بدون سولفات آسارا یکی از قدیمی ترین محصولات بازار است که فرمولاسیون آن مطابق با محصولات اروپایی است+ عصاره پوست انار و گردو برای ترمیم کنندگی بیشتر. شما میتوانید در وب سایت آسارا سوالات خود را به صورت چت آنلاین و یا تماس تلفنی از واحد پشتیبانی بپرسید.

چطور میتوانم این محصولات را تهیه کنم؟

1- از بخش مراکز فروش وب سایت آسارا نزدیکترین نمایندگی را پیدا کنید-2- خرید آنلاین از طریق وب سایت آسارا-3- خرید از دیجی کالا

این محصولات چه مزایایی دارند؟

محصولات آسارا به دلیل عدم داشتن سولفاتها و مواد شیمیایی سخت، به موهای آسیب دیده و رنگ شده کمک می کنند تا رطوبت طبیعی موها حفظ شود و خشکی و آسیب به موها کاهش یابد. همچنین، شامپوهای بدون سولفات کمک می کنند تا ماندگاری رنگ موی شما بیشتر شود.

بعضی از شامپوهای بدون سولفات حاوی عصاره های طبیعی انار و گردو و ویتامین B میباشد که موهای شما را تغذیه می کنند و باعث افزایش براقیت و نرمی موها می شوند. همچنین این شامپو می تواند با کمک مواد ضد التهابی و آرام بخشی، موهای شما را از تحریکات و خارش پوست سر محافظت کنند.

در کل، استفاده از شامپو بدون سولفات آسارا برای موهای آسیب دیده و رنگ شده می تواند بهبود قابل توجهی در حالت و سلامتی موها ایجاد کند.

پیشنهاد مطالعه: چرابعد از نرم کننده دوباره موها خشک میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید