خرید سرمه چشم اصلی صادراتی

سرمه چهار مغز طبیعی آسارا

خرید سرمه چشم با کیفیت و درجه یک نیاز به اعتماد و شناخت از فروشنده دارد. بنابراین ما شرایطی را برای شما محیا کردیم تا بتوانید با خیال راحت یک سرمه با کیفیت خرید کنید. این سرمه تهیه شده از بادام، گردو، فندق و پسته میباشد.

در تهیه این سرمه، به جای بادام های درشت اصلاح ژنتیک شده رایج در بازار، از بادام ایرانی درجه یک، استفاده شده است.

برای مشاهده کامل مشخصات و خرید سرمه چشم، روی عکس محصول کلیک کنید:

خرید سرمه چهار مغز طبیعی با مغز بادام، گردو، پسته و فندق

سرمه چشم انواع مختلفی دارد مانند سرمه اثمد و همین سرمه چهار مغز. اما به صورت کلی، سرمه به ماده‌ای اشاره دارد که به صورت یک خط ریز و تیره در اطراف چشم و در لبه پلک‌ها قرار دارد. این ماده تیره شاید به نظر بی‌اهمیت بیاید، اما در واقع دارای اهمیت زیادی برای سلامت چشم و دید است.

برای پاک کردن سرمه چشم، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1. استفاده از پنبه و آب گرم: یک قطره آب گرم روی پنبه بریزید و به آرامی روی سرمه چشم تحریکی بیافرینید. پنبه را به آرامی روی سرمه چشم بگذارید تا آن را نرم کند و سپس آن را به آرامی پاک کنید. برای هر چشم از پنبه جداگانه استفاده کنید.

2. استفاده از محلول‌های شستشوی چشم: محلول‌های شستشوی چشمی مثل ژل آبدار یا پودر برای شستشوی سرمه چشم مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای استفاده، محلول را بر روی پنبه بریزید و به آرامی روی سرمه چشم بگذارید و آن را پاک کنید. به یاد داشته باشید که از محلول‌هایی که مناسب چشم هستند استفاده کنید.

چکیده خواص سرمه چشم:

1. ضد التهاب و ضد عفونی کننده

2. رفع خارش و التهاب پلک‌ها

3. رفع خستگی و سوزش چشم

4. تقویت دید

5. پیشگیری از آب مروارید

آیا سرمه خراب می شود؟

سرمه در حالت عادی عمر طولانی داشته و به این راحتی خراب نمیشود! شما یکبار که سرمه مطمئن و اصلی بخرید تا دو یا سه سال با خیال راحت میتوانید از آن استفاده کنید. اما اگر مدت بیشتری از عمر آن گذشته و شرایط نگهداری خوبی نداشته است توصیه میکنیم یک سرمه جدید جایگزین کنید.

پیشنهاد مطالعه: چطور بفهمیم سرمه اصل است؟

چطور باید یک سرمه چشم با کیفیت تهیه کنم؟

سرمه چشم آسارا جزو محصولاتی است که طرفداران زیادی را در امارات، هند، پاکستان و عراق به خود اختصاص داده است. برای تهیه سریع این محصول، به صفحه خرید سرمه مراجعه کنید.

ترکیبات سرمه آسارا چیست؟

این سرمه تهیه شده از بادام، گردو، فندق و پسته اعلا میباشد.
در تهیه این سرمه، به جای بادام های درشت اصلاح ژنتیک شده رایج در بازار، از بادام ایرانی درجه یک، استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید