محصولات ضد موخوره که امتیاز بالای کاربران را دارند

سرم ضدموخوره و شامپو بدون سولفات آسارا برای ترمیم موهای آسیب دیده و یا موخوره شده

محصولات ضد موخوره شامل شامپوها، کرم‌ها، روغن‌ها و محصولات مراقبتی دیگری هستند که طراحی شده‌اند تا به موخوره کمک کنند. این محصولات با استفاده از ترکیباتی مانند پروتئین‌ها، روغن‌ها، ویتامین‌ها و مواد مرطوب‌کننده، به تغذیه و تقویت موهای شما کمک می‌کنند و باعث کاهش و درمان دوشاخه شدن آنها می‌شوند.

این یک مقاله متفاوت است لطفا تا انتها مطالعه کنید، پیشنهادات مفیدی برای درمان موخوره برایتان داریم.

کدام محصولات نتیجه خوبی برای رفع موخوره دارند؟

شامپو ترمیم کننده و سرم رفع موخوره آسارا دو محصول با پایه گیاهی هستند که رضایت بالای 90 درصد مصرف کنندگان را جلب کرده اند..

دو تا از بهترین محصولات ضد موخوره ایرانی و گیاهی

سرم رفع موخوره آسارا:

این سرم حاوی ترکیباتی مانند عصاره هیدرولیز شده جوانه گندم، پلی کواترنیوم و دکس پانتنول است که جزو قدرتمندترین ترکیبات ترمیم کننده موخوره و آسیب دیدگی مو محسوب می شوند.

خواص سرم رفع موخوره آسارا

سرم ترمیم کننده آسارا به عنوان یک ضد التهاب و تغذیه کننده قوی عمل می‌کند و با کاهش التهاب و خارش پوست سر، به بهبود وضعیت موخوره کمک می‌کند.

مزایا:

تشکیل شده از عصاره جوانه گندم و گیاهان درمانی (جوانه گندم سرشار از ویتامین های خانواده F، E، A، B و سیتوسترول ها و لیسیتین می باشد که موجب محافظت و رفع خشکی مو خواهد شد)

فرمول بسیار سبک

برطرف کننده موخوره

تقویت و احیا کننده ساختمان مو

پروتئین رسان و آبرسان قوی

بهبود ساختار کوتیکول مو

بدون نیاز به شست و شو

بدون ایجاد حس سنگینی و چربی روی مو

عملکرد مشابه کراتینه

نتیجه سریعتر نسبت به سایر محصولات ضد موخوره

شامپو بدون سولفات آسارا

حاوی پروتئین و ویتامین B5، تثبیت کننده رنگ مو، حاوی عصاره پوست گردو و انار برای ترمیم ساختمان موهای موخوره شده، مناسب مصرف روزانه

شامپو بدون سولفات آسارا مخصوص موهای رنگ شده

پوست انار حاوی ترکیباتی مانند تانن، پلی‌فنل‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به عنوان یکی از مواد مؤثر در مراقبت از موها شناخته شده‌اند.

تانن یک ترکیب فنولیک است که در پوست انار وجود دارد و به عنوان یک ماده ضد التهاب و ضد عفونی کننده شناخته شده است.

پلی‌فنل‌ها همچنین در پوست انار وجود دارند و به عنوان یک ماده آنتی‌اکسیدان شناخته شده‌اند. این مواد به مواد آزاد رادیکالی واکنش می‌کنند و از آسیب دیدگی های ناشی از آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

پوست گردو حاوی مواد مغذی مانند اسیدهای چرب ضروری، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به ترمیم موخوره و آسیب دیدگی مو کمک میکند.

به طور خاص، اسیدهای چرب ضروری موجود در پوست گردو، به عنوان مثال اسید لینولئیک و اسید آلفا-لینولئیک، می توانند به تقویت مو و افزایش شادابی و براقیت آن کمک کنند. همچنین، ویتامین E موجود در پوست گردو می تواند به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل کند و از آسیب دیدگی‌های اکسیداتیو مو جلوگیری کند.

همچنین اگر در منزل، از ماسک های طبیعی رفع موخوره استفاده کردید توصیه میشود برای شستشو، از شامپوهای بدون سولفات و ترمیم کننده استفاده کنید تا نتیجه ماسک ها بر روی موها بهتر حفظ شود.

نحوه عملکرد این دو محصول

در مرحله اول، شامپو آسارا با استفاده از ترکیبات مرطوب‌کننده به موهای شما رطوبت و حالت می‌دهد.
در مرحله دوم، ترکیبات تغذیه‌ای سبک موجود در سرم رفع موخوره آسارا، ساختار داخلی موها را تقویت کرده و به رفع موخوره کمک می کنند. به همین دلیل جزو محصولات ضدموخوره پرطرفدار محسوب می شوند.

باعث حفظ رطوبت طبیعی موها شوند و باعث جلوگیری از خشکی و آسیب دیدگی موها شوند. برخی از محصولات ضد دوشاخه شدن مو حاوی موادی مانند سیلیکون هستند که موها را نرم و درخشان می کنند اما ممکن است به ساختار موها لطمه بزنند. 

توصیه ای که برایتان داریم سعی کنید از شمع برای رفع موخوره استفاده نکنید، طبق گزارشات افرادی که استفاده کردند نتایج آن تا کنون جالب نبوده و  ممکن است باعث از بین رفتن قسمت های سالم مو شود.

شامپو و سرم رفع موخوره آسارا فاقد ترکیبات سیلیکونی میباشند و با خیال آسوده میتوانید از آنها استفاده کنید.

یک نکته مهم برای درمان موخوره

اگر مدت زیادی هست که به موخوره مبتلا هستید پیشنهاد میکنم حتما مقاله روش صحیح درمان انواع موخوره رو مطالعه کنید.
چون در این مقاله برای اولین بار نتیجه درمان بیش از 110 نفر که به موخوره مبتلا بودند و درمان شدند رو بررسی و منتشر کردیم. به جرات میگم برای هر کس که موخوره داره استفاده از مطالب این مقاله مسیر رو ده برابر براش کوتاهتر میکنه.

چکیده مطلب:

 

کدام محصولات برای موخوره نتیجه سریعتری دارند؟

شامپو ترمیم کننده آسارا با عصاره انار و گردو + سرم رفع موخوره آسارا با عصاره جوانه گندم دو محصول گیاهی هستند که رضایت بالای 90 درصد داشته اند.

ترکیبات آنها چیست؟

در محصولات آسارا علاوه بر عصاره انار، گردو و جوانه گندم که در رفع موخوره بسیار موثرند، استفاده از ترکیبات ترمیم کننده خانواده ویتامین B (دکسپانتنول) و همچنین پلی کواترنیوم موهای شما را کاملا تغذیه و ترمیم خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید