درمان موخوره بدون کوتاهی و بازگشت با روش های سالم

درمان موخوره بدون کوتاهی از سوالاتی است که خیلی پرسیده میشود. قبلا درباره علت های موخوره و روش درمان همیشگی آن به صورت مفصل و کامل صحبت کردیم. پس صحبت را طولانی نمیکنیم.

آیا درمان موخوره بدون کوتاهی امکان پذیر است؟

بگذارید جواب این سوال را اینگونه بدهیم. اگر منظور شما این است که موهای دوشاخه شده را کوتاه نکنیم و بتوان همان قسمت های موخوره شده را از بین برد، جواب همه متخصصان حوزه پوست و مو یکسان است. خیر! چرا؟

چون بافت قسمت هایی که تبدیل به موخوره شده اند کاملا از بین رفته، بنابراین امکان احیا ندارند!

اما خبر خوش

درمان موخوره بدون کوتاهی با یکبار کوتاه کردن

اگر یکبار موها را کوتاه کنید و با استفاده از روش های صحیح اقدام به تغذیه ساختمان مو کنید دیگر مجدد مبتلا به موخوره نخواهید شد! بله، به این شکل، می‌توان موخوره را بدون کوتاه کردن مو درمان کرد.

روش انجام کار:

1- حتما مقاله درمان موخوره شدید که لینک آن را در ابتدای مقاله گذاشتیم را مطالعه کنید. برای رفع علت های داخلی موخوره اطلاعات بسیار مهم و حیاتی به شما خواهد داد. این اطلاعات، نتیجه گزارشات درمان بیش از 110 خانم مبتلا به موخوره بوده که برای اولین بار توسط شرکت آسارا جمع آوری و پخش شده است.

2- موهای موخوره شده را تا یک سانت بالای موخوره نوک گیری کنید.

3- به جای شامپوهای عادی، حتما از شامپو ترمیم کننده آسارا استفاده کنید. این محصول حاوی مواد ترمیم کننده طبیعی و بسیار حرفه ای مانند عصاره انار و پوست گردو، ویتامین B، پلی کواترنیوم و کراتین هیدرولیز شده میباشد. یک مجموعه کامل برای تغذیه موهای آسیب دیده، موخوره، دکلره و رنگ شده و موهای حساس. چی ازین بهتر؟!

شامپو گیاهی آسارا مخصوص موهای آسیب دیده و رنگ شده

برای مشاهده و خرید محصول بر روی عکس کلیک کنید

4- بعد از حمام، از سرم رفع موخوره آسارا برای تغذیه نهایی موهای خود بر روی موها استفاده کنید. این سرم با داشتن عصاره جوانه گندم و ترکیبات سبک و زودجذب ساختمان موهای شما را کاملا تغذیه میکند و پس از مصرف نیاز به شستشو ندارد.

سرم گیاهی درمان موخوره آسارا

برای مطالعه بیشتر اطلاعات و خرید محصول بر روی عکس کلیک کنید

4- در کنار این محصولات، از قدرت گیاهان، برای تغذیه دوچندان موهای خود غافل نشوید! ماسک های خانگی درمان موخوره و آسیب دیدگی مو در کنار محصولات آسارا معجزه ای میکنند که شما را حیرت زده خواهد کرد.

نکاتی که گفته شد کاملترین مواردی است که میتوانید برای درمان موخوره بدون کوتاهی مو از آنها استفاده کنید.

در نهایت هر کار میکنید پیشنهاد میکنیم کراتینه نکنید!

کراتینه نتیجه کوتاه مدت بسیار خوب اما بلند مدت ناخوسایندی خواهد داشت! بنیان موهای شما را سست میکند و باعث ریزش مو خواهد شد. مگر کراتینه با ترکیبات سالم

خلاصه مطلب:

درمان موخوره بدون کوتاهی امکانپذیر است؟

اگر منظور شما این است که موهای دوشاخه شده را کوتاه نکنیم و بتوان همان قسمت های موخوره شده را از بین برد، جواب همه متخصصان پوست و مو یکسان است. خیر! چرا؟
چون بافت قسمت هایی که تبدیل به موخوره شده اند کاملا از بین رفته، بنابراین امکان احیا ندارند!

نمی خواهم دائم موها را نوک گیری کنم! باید چکار کرد؟

اگر نکاتی که در این مقاله گفته شده را رعایت کنید، فقط کافی است یکبار موها را نوک گیری کنید، سپس با روش های ذکر شده دیگر اصلا مبتلا به موخوره نمی شوید که نیاز به نوک گیری داشته باشید!

دیدگاهتان را بنویسید