یک روتین صبحگاهی کامل، برای جوانی و مراقبت از پوست

روتین صبحگاهی پوست

روتین صبحگاهی پوست هم مثل سایر کارهای روزانه، جزء لاینفکِ زندگی انسان ها (مخصوصا خانم ها) است. مراقبت از پوست در صبح، هم برای پیشگیری از آسیب به آن و هم برای محافظتش در برابر عوامل مختلف صورت می گیرد.

از آن جایی که شما در طول روز در محیط خارج از خانه حضور دارید، اقدامات لازم برای مراقبت از پوست تان در درجۀ اول اولویت قرار دارد. فعلا بیایید بی خیالِ مرطوب کننده و ضد آفتاب بشویم و به طور اختصاصی به روتین صبحگاهی پوست بپردازیم.

صفر تا صد روتین صبحگاهی پوست

پاک کننده:

با این محصول، تمام بقایا و آلودگی های به جا ماندۀ شبانه بر روی پوست تان را از بین ببرید.

این محصولات یا روغنی هستند و یا بر پایۀ آب. پاک کننده های حاوی آب را روی پوست بمالید و قبل از خشک شدن با حولۀ تمیز و آب، خوب بشویید.

پاک کننده های روغنی، از بین برندۀ کاملِ آرایش روی صورت شما هستند و آرایش های ضد آب را هم به راحتی پاک می کنند.

ماسک صورت:

بهترین نوع این ماسک ها که به وفور در بازار موجود هستند، ماسک های آبرسان و لیفتینگ هستند. بعد از پاک کردن پوست صورت، این ماسک ها را به مدت 20 دقیقه روی صورت خود بگذارید و طراوت و شادابی را با تمام وجودتان احساس کنید.

لازم به ذکر است که استفاده از ماسک های اسکراب، باید هفته ای یک تا دو بار صورت گیرد. پس این مورد را در نظر داشته باشید.

مرطوب کننده:

این دسته از محصولات می توانند به صورت ژل و کرم باشند و خاصیت آبرسانی به پوست را دارند.

بعد از طی مراحل فوق، حتما از یک کرم دور چشم مناسب استفاده کنید و اطراف چشم خود را مرطوب نگه دارید. کرم های دور چشمِ ضد چروک و ضد پُف، بهترین گزینه های ممکن هستند.

ضد آفتاب:

دشمن شمارۀ یکِ اشعۀ آفتاب است و از پوست شما در برابر اثرات شدید و تخریب کنندۀ نور خورشید محافظت می کند. لازم به ذکر است که استفاده از ضد آفتاب، بسیار ضروری است.

با توجه به روتین صبحگاهی پوست که برایتان توضیح دادیم، و در کنار تغذیۀ مناسب، می توانید به داشتن پوستی جوان و درخشان افتخار کنید. یادتان باشد که رمز موفقیت در این کار و سایر کارها، انجام منظمِ امور و داشتن پشتکار و انگیزۀ درخورِ توجه است.

موارد فوق، مربوط به مراقبت از پوست صورت گفته شده است. اگر می خواهید معجزه را در پوست خود ببینید، از کرم آبرسان آسارا که حاوی عصارۀ جوانۀ گندم است و دارای قابلیت جذب سریع، رطوبت رسانی قوی، رفع خشکی پوست و بر طرف کنندۀ چین و چروک با قدرت بالا دارد، غافل نشوید و استفاده از این محصول ارزشمند را از دست ندهید.

کرم گیاهی آبرسان آسارا

پیشنهاد مطالعه:

روتین روزانه من با ماسک حنا، سدر، گلاب و یخ!

روتین روزانه مراقبت از موهای فر

روش ساخت یک ماسک ضدلک قوی در منزل

دیدگاهتان را بنویسید