ورزش کردن نقش مستقیم در کنترل ریزش مو دارد!

رابطه ورزش و ریزش مو

ورزش و ریزش مو ارتباط مستقیم با هم دارند. آنرا جدی بگیرید.

مهمترین علت ریزش مو، عدم تغذیه پیاز مو میباشد که علت اصلی آن گرمای زیاد در سر است که در اثر حرارت کبد و گرم شدن بدن، در ابتدا باعث خفگی پیاز مو میشود و اگر اقدامات لازم برای رفع آن انجام نگیرد باعث سوختن پیاز مو و در نهایت ریزش آن می‌گردد.

یکی از بهترین روش ها برای درمان ریزش مو، ورزش است

چرا؟
به زبان ساده و سریع، با ورزش حرارت در بدن منتشر شده و خون غلیظی که غذای پوست را از اندام تحتانی به سر می‌رساند رقیق شده، و غذای مورد نیاز پیاز مو راحتتر و سریعتر به موها میرسد.

جدای از ریزش مو ورزش یکی از موثرترین و حیاتی ترین کارهایی است که بدن ما به صورت پیش فرض نیاز دارد اما متاسفانه به دلیل مدرن شدن سبک زندگی های امروزی دیگر از این موضوع مهم غافل شده ایم.

نیاز نیست حتما به باشگاه بروید!

تا اسم ورزش میاد همه فکر میکنن باید برن باشگاه و دمبل بزنن و عرق بریزن! باور کنید اینجوری هم نیست! هفته ای دو یا سه روز یک ساعت و نیم پیاده روی در هوای تمیز داشته باشید و حرکات نرمشی و کششی انجام بدید. به قدری همین کار در کنترل بیماری ها و شاداب شدنتون موثره که باورتون نمیشه.

فقط دقت داشته باشید خیلی حرکات سنگین انجام ندید که بدن درد و دل زده بشید، بعد از پیاده روی هم حتما دوش بگیرید که عرق روی سر و بدنتون شسته بشه. توصیه میکنم از شامپوهای گیاهی و سالم استفاده کنید. در شامپوهای آسارا از عصاره سدر، حنا، بابونه، کتیرا و رزماری استفاده شده که برای رفع ریزش مو بسیار موثر هستند.

شامپوهای تقویت کننده و ضد ریزش مو گیاهی آسارا برای موهای چرب، خشک و معمولی

در کنار ورزش، چند نکته مهم دیگر هم هست که باعث میشه شما از دست ریزش مو خلاص بشید که در مقاله کنترل ریزش مو در دو ماه کامل توضیح دادم.

پیشنهاد مطالعه: ماساژ دادن پوست سر به رشد مو و کنترل ریزش موهاتون، کمک میکنه

دیدگاهتان را بنویسید