بهترین ماسک مو برای موخوره (21 ترکیب اثرگذار خانگی)

موخوره برای بسیاری از خانم‎ها یک موضوع بسیار آزار دهنده است و اگر به موقع درمان نشود، می تواند منجر به شکستگی مو شود و همچنین باعث بسیاری مشکلات دیگر مانند نازک شدن موها، ریزش مو، احتمال ابتلا به شپش و .. شود. بنابراین استفاده از ماسک مو برای موخوره جزو راحت ترین راهکارها محسوب می شود.

موخوره زمانی اتفاق می‎افتد که لایه بیرونی محافظ کوتیکول مو از بین می‎رود، که عمدتاً به دلیل استرس‎های خارجی مانند گرمای ابزار حالت دهنده مو و محصولات شیمیایی است. هنگامی که ساختار داخلی مو در معرض این عوامل استرس زای شدید قرار می گیرد، موهای شما ضعیف و کم آب می شوند و باعث ایجاد موخوره می شود.

چند نکته مهم که قبل از استفاده ماسک باید بدانید

1- استفاده از ماسک های طبیعی می تواند به کاهش خشکی و آسیب دیدگی موها کمک کند، اما در موارد شدید دوشاخه شدن موها بهتر است به متخصص مراجعه کنید (طبق تجربه، درمان های طبیعی و سنتی اگر تحت نظر متخصص باشند نتیجه بسیار کاملتر، کم هزینه تر و بدون عوارض تری خواهند داشت)

2- برای داشتن موهای سالم و پرطراوت، بهتر است از اصلاح سبک زندگی و تغذیه، تغذیه سالم و متنوع، مصرف مکمل های حاوی ویتامین و مواد معدنی مفید، استفاده از محصولات مراقبت از مو با مواد طبیعی و خالص، و مراقبت مستمر از موها از جمله شستشوی صحیح مو و ماساژ مو استفاده کنید.

3- ترکیبات شامپو و شوینده ای که به صورت روزمره برای شستشوی موها استفاده میکنیدتاثیر نه! خیلی به شدت در تشدید و یا ترمیم موخوره هاتون موثر هست! پس حتما در انتخاب شامپوی مناسب دقت کنید که ترکیبات ترمیم کننده داشته باشه. اگر براتون سوال پیش اومده که چه شامپویی استفاده کنم  در انتهای همین مطلب یک شامپو و سرم بهتون معرفی میکنیم که رضایت بالای نود درصد مصرف کننده ها رو دارن! چی ازین بهتر؟!

4- و در نهایت در کنار این مواردی که ذکر کردم، استفاده از ماسک های طبیعی با مواد خالص و بدون مواد نگهدارنده به طرز عجیبی به درمان موخوره ها کمک خواهند کرد. بریم تا به روزترین و بهترین ماسک موهای طبیعی درمان موخوره رو بهتون معرفی کنم 🙂

ماسک مو برای موخوره: راهی طبیعی و تاثیرگذار

ماسک‌های مو که به‌طور خاص برای مقابله با موخوره طراحی شده‌اند، به طور عمیق سراغ ریشه مو می‎روند، آن‌ها را با مواد معدنی و ویتامین‌های ضروری پر می‌کنند و موخوره را کاهش می‌دهند. برای دانستن بیشتر در مورد بهترین ماسک مو برای مبارزه با موخوره، با این مقاله همراه باشید.

1. روغن نارگیل

روغن نارگیل بهترین عملکرد را برای نرم کردن و احیای موهای خشک و آسیب دیده دارد و با موخوره مبارزه می‎کند. بی دلیل نیست که اکثر متخصصین پوست و مو آن را جزو بهترین روغن ها برای موی خشک و آسیب دیده به شمار میآورند! به دلیل اسیدهای چرب آن به راحتی جذب مو می شود، حاوی ویتامین E برای تقویت رشد مو و جلوگیری از آسیب خورشید است و خاصیت مرطوب کنندگی آن، از موها در برابر خشک شدن محافظت می کند.

روش های مختلفی برای استفاده از روغن نارگیل بسته به نیاز موهای شما وجود دارد. برای افرادی که می‎خواهند از آن برای تقویت موهای خود استفاده کنند، می توانند قبل از زدن شامپو، موها را به مدت 10 دقیقه با روغن نارگیل ماساژ دهند.

می‎توانید از روغن نارگیل به جای نرم کننده استفاده کنید و از قسمت میانی ساقه ها تا انتها استفاده کنید تا مرطوب شود و از ایجاد موخوره جلوگیری شود. هنگامی که روغن نارگیل مستقیماً روی پوست سر مالیده می‌شود، یک اثر ضد میکروبی دارد که به مبارزه با شوره سر، باز کردن منافذ و رشد مو کمک می‌کند. این روغن به تنهایی میتواند جزو بهترین ماسک مو برای موخوره محسوب شود.

توجه:

چربی روغن نارگیل سنگین است، بنابراین از مقدار مناسب برای بافت موهای خود استفاده کنید. برای موهای نازک از یک قاشق چایخوری و برای موهای پرپشت از یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل استفاده کنید.

2. شیر و عسل

عسل حاوی کراتین است که به تقویت مو کمک می کند و از شکستگی موهای ضعیف جلوگیری می کند. همچنین سلول‎های پوست سر را بازسازی می‎کند که باعث سلامت پوست می‎‎شود. عسل دارای خواص ضد التهابی نیز می‎باشد که می‎تواند تحریکات پوستی را آرام کند.

شیر نیز سرشار از پروتئین، اسیدهای آمینه، ویتامین B12، آهن و روی است و هنگامی که با عسل ترکیب می شود، می تواند به نرم شدن مو و احیای ساختار آن کمک کند.

از آنجایی که شیر قوام رقیق و مایعی دارد، بهتر است یک فنجان شیر را به همراه یک قاشق غذاخوری عسل در یک بطری اسپری بریزید و آن را روی موها اسپری کنید. 10 تا 20 دقیقه بعد از شامپو زدن (به جای نرم کننده) بگذارید بماند. با آب گرم بشویید تا نتایج شگفت انگیز این ماسک مو برای موخوره را مشاهده کنید.

پیشنهاد میشود پس از مصرف هر کدام از ماسک هایی که معرفی کردیم از سرم رفع موخوره آسارا در طی روز استفاده کنید. چرا که یک محصول کاملا سبک و زودجذب و با خواص ترمیم کنندگی بالاست که نیاز به شستشو ندارد. نتیجه این محصول شما را شگفت زده خواهد کرد.

قبل و بعد مصرف سرم موخوره آسارا

3. موز و روغن زیتون

دو ماده ‎ای که احتمالا در آشپزخانه خود دارید و می‎توانند برای احیای موهای شما معجزه کنند موز و روغن زیتون هستند. موز موهای کدر، آسیب دیده و خشک را هیدراته و مرطوب می‎کند، زیرا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی (مانند پتاسیم) است که می تواند مو را تقویت کرده و PH پوست سر را متعادل کند. روغن زیتون سرشار از چربی‌های سالم و ویتامین E است که می‌تواند موها را براق‌تر نشان دهد. همچنین مو را مرطوب کرده و آسیب‌هایی را که می‌تواند باعث شکنندگی و موخوره در انتهای موها شود، التیام بخشد.

برای تهیه این ماسک موی خانگی از یک موز رسیده و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون استفاده کنید. موز را له کنید تا تبدیل به پوره بدون گلوله شود. روغن زیتون را اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید. نتیجه باید یک ماسک موی کرمی و کف آلود باشد. در حین حمام، ماسک را با انگشتان خود در سراسر مو و پوست سر بمالید. 10 تا 15 دقیقه قبل از شستشو بگذارید بماند.

4. آووکادو و روغن زیتون

موخوره به دلیل ضعیف شدن ساختار کوتیکول و در نتیجه آسیب‌دیدگی مو ایجاد می‌شود. این آسیب عمدتا ناشی از گرما، مواد شیمیایی خشن، آلودگی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. در حالی که هیچ چیز نمی‎تواند ب طور کامل موخوره را درمان کند (برای از بین بردن کامل آنها باید موخوره گیری کنید)، این ماسک مو برای موخوره مواد مغذی لازم را به ساختمان مو میدهد و موها را سالم به نظر میرساند.

آووکادو دارای مواد معدنی، پروتئین و ویتامین‎هایی است که موها را تغذیه و نرم می‎کند. روغن زیتون به موهای آسیب دیده درخشندگی و براقیت بیشتری می‎بخشد. برای تهیه، از نصف یک آووکادو و نصف فنجان روغن زیتون استفاده کنید. در یک کاسه با چنگال آووکادو را له کنید و با روغن زیتون ترکیب کنید و فقط به انتهای ساقه مو و موخوره ها بمالید.

5. آووکادو و شیرنارگیل و موز

موز و شیرنارگیل به نسبت مساوی و شیرنارگیل به مقداری که خمیر شما به غلظت مناسب در بیاید. هر روز این ترکیب را به موها بزنید و پس از نیم ساعت با شامپو بدون سولفات آسارا آنرا بشویید. قدرت بی نظیر این ترکیب شما را شگفت زده خواهد کرد.

6. زرده تخم مرغ

زرده تخم مرغ سرشار از ویتامین هایی است که ممکن است موها را در برابر آسیب مقاوم‎تر کند. زرده دارای پروتئین است که به نوبه خود به تقویت تارهای مو کمک می‎کند و از موخوره شدن آن ها جلوگیری می‎کند. ویتامین‌های A و E، بیوتین و فولات برخی از مواد مغذی هستند که با رشد مو و موهای سالم مرتبط هستند. مالیدن زرده تخم‌مرغ به پوست سر می‌تواند ریشه موهای شما را با این ویتامین‌ها تغذیه کند.

ابتدا زرده تخم مرغ را هم بزنید و با انگشتان دست ماسک را به موهای تمیز و خشک خود بزنید و مطمئن شوید که ماسک تمام بالای سر و انتهای موها را می‎پوشاند. اجازه دهید یک ساعت روی موها بماند و سپس با آب سرد بشویید (آب داغ ممکن است باعث سفتی تخم مرغ شود).

7. ماست

متخصصین معتقدند ماست می تواند به جلوگیری از موخوره کمک کند. اسید لاکتیک موجود در ماست موها را هیدراته می‎کند، که به مرطوب شدن موها و جلوگیری از وز شدن آن کمک می‎کند. زمانی که ماست آبکشی می‌شود، به پاک کردن سلول‌های مرده پوست که می‌توانند روی فولیکول‌های مو تجمع پیدا کنند نیز کمک می‌کند. بسته به دلخواه خود ماست را می‎توانید با بسیاری از مواد دیگر مخلوط کنید. با روغن نارگیل برای کمک به ریزش مو، عسل برای کمک به حفظ رطوبت مو، آووکادو برای کمک به تقویت مو و افزایش درخشندگی، یا لیمو برای کمک به تعادل PH پوست سر.

می‎توانید یک فنجان ماست را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید تا درخشندگی و براقی بیشتری به تارهای مو دهد. مخلوط را به مدت 10 دقیقه روی موها بمالید و سپس با آب گرم و شامپو بدون سولفات آسارا موها بشویید.

8. سرکه سیب

سرکه سیب می‎تواند برای انواع مو فواید مختلفی داشته باشد. می‌تواند برای موهای نازک و بلند یک پاک‌کننده عالی باشد. می‌تواند به بستن کوتیکول موهای رنگ‌شده، در نتیجه کاهش محو شدن رنگ مو کمک کند. همچنین می‌تواند باعث کنترل موخوره شود، و این امر آن را به یک درمان محبوب در میان کسانی که موهای پرپشت و بلند دارند تبدیل می‌کند. حتی فولیکول مو را از مواد زائد پاک کرده و به کاهش ریزش مو کمک می کند. اگر موهای خشکی دارید، مراقب باشید، زیرا استفاده بیش از حد از سرکه سیب می‎تواند با از بین بردن بیش از حد چربی، باعث خشکی بیشتر پوست شود.

برای داشتن یک ماسک سبک، یک فنجان سرکه سیب را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. مخلوط را در یک بطری اسپری بریزید و روی موها بزنید. پس از 10 دقیقه با آب گرم موهای خود را شستشو کنید.

9. شکر قهوه ‎ای و روغن نارگیل

اگر از خشکی و خارش پوست سر رنج می‎برید، ترکیب شکر قهوه‎ای و روغن نارگیل می‎تواند تسکین دهنده باشد. گرانول‌های موجود در شکر قهوه‌ای به لایه‌برداری پوست سر کمک می‌کند بدون اینکه بیش از حد بر روی پوست شما خشن باشد، این کار پوست سر را از هرگونه پوسته پوسته شدن پاک می‌کند و می‌تواند به کاهش شوره سر و خارش کمک کند. روغن نارگیل رشد مو را تحریک کرده و ریزش مو را کند می‎کند زیرا به عمق فولیکول‎ها نفوذ می‎کند. این ترکیب سلامت پوست سر را افزایش می‎دهد و با شپش و شوره سر مبارزه می‎کند. این ماسک مو برای موخوره مو را مرطوب می‎کند، درخشندگی می‎بخشد و به جلوگیری از موخوره کمک می‎کند، و باعث رشد موهای سالم و جدید می‎شود.

دو قاشق غذاخوری شکر قهوه‎ای و یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با هم مخلوط کنید. بعد از شامپو زدن به موها، با تمرکز ماسک را روی پوست سر بزنید.

10. روغن زیتون و روغن نارگیل

این دو روغن هر دو نرم کننده طبیعی هستند که هیدراتاسیون را در مو حفظ می‎کنند و مو را صاف، نرم و براق می‎کنند. این ترکیب برای کسانی که موخوره دارند خصوصا روغن زیتون برای سالم به نظر رسیدن موها بسیار مفید است. یک چهارم فنجان روغن زیتون را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل گرم شده مخلوط کنید. گرمای روغن کوتیکول مو را برای نفوذ عمیق تر باز می‎کند. به مدت 10 دقیقه کلاه دوش روی موها بگذاریدو اجازه دهید ماسک روی سر بماند. سپس با آب گرم بشویید.

11. لیمو و تخم مرغ

سفیده تخم مرغ سرشار از پروتئین و ویتامین است که می تواند موهای آسیب دیده را تقویت کند. لیمو می‌تواند pH پوست سر را متعادل کند، رشد مو را تقویت کند و به کاهش ریزش مو کمک کند. همچنین باعث درخشندگی و کاهش بوی تخم‌ مرغ که ممکن است در مو باقی بماند می‎شود. یک سفیده تخم مرغ و آب یک لیمو را با هم مخلوط کنید و روی موها و پوست سر تمیز و خشک بمالید. بگذارید یک ساعت قبل از شستشو روی سر بماند.

12. چای سبز

چای سبز به کاهش موخوره و جلوگیری از آن و کند کردن روند ریزش مو که در چرخه طبیعی رشد و ریزش مو اتفاق می‎افتد، کمک می‎کند. برگ‌های چای را به مدت پنج دقیقه خیس کنید و بگذارید خنک شود. برای آبرسانی و درخشش چند قطره عسل به آن اضافه کنید. مایع را در یک بطری اسپری بریزید و روی پوست سر و موها بزنید. از پوست سر تا انتهای موها ماساژ دهید تا به تمام مو برسد. بگذارید 10 دقیقه بماند و آبکشی کنید.

13. چای بابونه

چای بابونه سرشار از آنتی اکسیدان است و برای درمان موهای خشک و وز عالی است. استفاده منظم از آن بر روی مو می تواند موهای شما را نرم کند، پوست سر را پاک کند و از موخوره شدن موها جلوگیری کند. برای شستشوی موها با چای بابونه، دو کیسه چای را در آب جوش خیس کنید. وقتی جوش آمد، بگذارید خنک شود و سپس موهایتان را با آن آبکشی کنید و سپس  با آب سرد بشویید.

روش دوم استفاده از بابونه: برای رفع موخوره باید حداقل ماهی یک بار آن را با جوشانده گل بابونه یا گل ختمی شست و شو داد. خیس کردن مو در آب جوشانده تخم پیاز، نیز برای رفع موخوره بسیار مفید می باشد.

14. ماسک هویج

هویج دارای ویتامین A است که به تغذیه موها کمک می کند و به جلوگیری از دوشاخه شدن آنها کمک می کند. برای تهیه این ماسک، یک هویج را رنده کرده و با یک قاشق عسل و یک قاشق روغن زیتون مخلوط کنید. این مخلوط را بر روی موهای تمیز و مرطوب خود بمالید و حداقل ۳۰ دقیقه صبر کنید. سپس شستشو دهید.

15. ماسک آلوئه ورا

آلوئه ورا دارای خواص مرطوب کننده و آرام بخش برای پوست سر و مو است و به جلوگیری از دوشاخه شدن مو کمک می کند. برای تهیه این ماسک، یک برگ آلوئه ورا را با یک قاشق عسل و یک قاشق روغن زیتون مخلوط کنید. این مخلوط را بر روی موهای تمیز و مرطوب خود بمالید و حداقل ۳۰ دقیقه برای اعمال عمل ماساژ به موهای خود صبر کنید. سپس شستشو کنید.

16. شیرین بیان

یک لیوان شیرین بیان را در سه لیوان آب جوشیده ریخته و به مدت ۱۰ دقیقه می گذارید تا بجوشد و دم بکشد، پس از سرد شدن آنرا صاف نمایید. این مایع را به سر موهای خود بمالید و پس از 15 دقیقه بشویید. این عمل را هر روز تکرار کنید.

17. ریشه کنجد

ریشه کنجد را در آب جوش خیس نموده و بگذارید تا ۱۵ دقیقه بماند سپس حدود ۳۰ دقیقه دیگر آن را بجوشانید، پس از آن این مخلوط را صاف کرده و مایع صاف شده را به سر خود بمالید . این عمل را هر روز تکرار کنید.

18. قهوه خام

قهوه خام (30 گرم) نخود خام (30 گرم)، دانه خشخاش (30 گرم) روناس ساییده (30 گرم) و زرده تخم مرغ را با هم مخلوط کرده و به صورت خمیری در آورید و شب آنها را به سر خود ببندید و صبح با آب گرم سر را بشویید و بعد از آنکه موها خشک شدند موها را با روغن زیتون چرب کنید. اگر چرب کردن موها برایتان امکانپذیر نبود میتوانید از سرم رفع موخوره آسارا استفاده کنید که نیاز به شستشوی مو نداشته باشید (در ادامه، خواص این محصول را میخوانید)

توجه کنید که مقادیر گفته شده برای موی معمولی میباشد. بنا به اندازه و حجم موهای خود میتوانید اندازه ها را کمتر یا بیشتر استفاده کنید.

19. گل ریواس و شاتره

گل ریواس ، شاه تره ، سدر را به یک نسبت در آب، خیس نموده و پس از گذشت ۲۴ ساعت آن را صاف کرده و موهای خود را به مایع صاف شده این ترکیب آغشته کنید.

هر کدام از ماسک‎هایی که معرفی شد تاثیرات شگفت انگیزی بر سلامت مو و جلوگیری از موخوره می‎گذارد. این ماسک‎ها را می‎توانید با مواد موجود در آشپزخانه بسازید و از فواید سرشار آن ها بهره مند شوید.

20. به شامپوی خود ختمی سفید اضافه کنید!

50 گرم گل خطمی (3 قاشق غذاخوری) را با 1/5 الی 2 لیوان آب به آرامی، حدود نیم ساعت بجوشانید تا یک لیوان آن بماند، سپس صاف کنید.

پس از سرد شدن و افتادن از حرارت، از این لعاب به عنوان ماسک نرم کننده داخل حمام و بعد از شامپو نمودن، استفاده کرده و بعد ۵ الی ۷ دقیقه آبکشی کنید. و یا مایع و لعاب باقی‌مانده از صاف کردن ختمی سفید را با شامپوی خود مخلوط کنید (استفاده از شامپو بدون سولفات آسارا نتایج بسیار خوبی در رفع موخوره از خود نشان داده است)

قبل از استفاده، شامپو را کاملاً تکان دهید تا با این آب مخلوط شود.

این ترکیب باعث میشود پس از مدتی، علاوه بر آنکه موهایتان بسیار نرم و حالت پذیر می‌شوند، موخوره آن نیز به تدریج درمان شود.

21- آب برنج

آب برنجی که آبکش می‌کنید را دور نریزید، مواد مغذی و نشاسته ای که دارد برای پوست و مو و رفع موخوره مفید می‌باشد

آب برنج را در یک ظرف اسپری ریخته و هر روز به صورت خود اسپری کنید؛ روند پیری را کند می‌کند‌، پوست را سفت می‌کند، منافذ پوست را می‌بندد و روشن کننده‌ی پوست است؛ می‌توانید به آب برنج گلاب نیز اضافه کنید

به ریشه موها هم اسپری کنید؛ برای بهبود ریزش مو فوق‌العاده است.

آب برنج می‌تواند به عنوان یک مرطوب‌کننده طبیعی عمل کند و به پوست کمک کند تا رطوبت خود را حفظ کند. این خاصیت می‌تواند به موهای موخوره‌ شده، خشک و خسته شده کمک کند.

خواص ضدالتهابی و آرامش‌بخش آب برنج می‌تواند در بهبود التهابات پوستی که ممکن است با موخوره همراه باشد، موثر باشد. این خاصیت می‌تواند به کاهش قرمزی و تورم پوست کمک کند.

 آب برنج می‌تواند به عنوان یک ضدعفونی طبیعی عمل کند و به پاکسازی پوست و کنترل رشد باکتری‌ها و قارچ‌های ممکن در موخوره کمک کند.

نکته مهم:

  1. توجه داشته باشید که عصاره گل خطمی حتما باید همان موقع استفاده با شامپو مخلوط شود، در غیر این صورت خیلی سریع فاسد خواهد شد.
  2. عصاره گل ختمی که به ترتیب فوق آماده می‌شود ممکن است کمی روی رنگ‌های شیمیایی مو تاثیر بگذارد و احیاناً آنها را مات کند.

دو محصول فوق العاده و گیاهی که کارتان را آسان میکنند!

افرادی که به دنبال برطرف کردن موخوره و جلوگیری از آن در کنار مصرف ماسک مو برای موخوره هستند می‎توانند از سرم رفع موخوره آسارا در روتین خود استفاده کنند و متوجه تاثیرات بینظیر آن شوند. ترکیبات و مواد اولیه تشکیل دهنده این محصول کاملاً طبیعی بوده و فاقد هرگونه مواد شیمیایی می باشد.

سرم گیاهی درمان موخوره آسارا

سرم گیاهی درمان موخوره آسارا یک محصول موثر و کاملاً طبیعی برای پیشگیری و رفع موخوره می باشد که پس از سالها تحقیق و بررسی به تولید رسیده است. خشک شدن موها عامل مهمی در ایجاد موخوره است. عصاره جوانه گندم استفاده شده در این محصول، به واسطه داشتن ویتامین E و B باعث ترمیم آسیب وارده به موها شده و موخوره را از بین می برد.

کدام شامپو برای موخوره مناسب است؟

شامپو بدون سولفات آسارا یکی از بهترین گزینه هاست. این محصول حاوی پروتئین و ویتامین B5 و عصاره پوست انار و گردو میباشد و موجب ترمیم موها و جلوگیری از درهم تنیدگی و تشدید موخوره می شود.

سرم ضدموخوره و شامپو بدون سولفات آسارا برای ترمیم موهای آسیب دیده و یا موخوره شده

موخوره درمان دارد!

برای حسن ختام این مبحث، ما نتیجه درمان بیش از 110 نفر که به موخوره مبتلا بوده و آن را درمان کرده اند را برای اولین بار در وب سایت آسارا منتشر کرده ایم، پیشنهاد میکنیم مقاله روش اصولی درمان موخوره شدید را مطالعه کنید تا یکبار برای همیشه بدانید چرا موخوره به وجود میآید و درمان دائمی آن چیست.

بیشتر بخوانید:

ماسک موهایی که میتوانید در خانه و برای موهای خشک و وز درست کنید

آیا موخوره باعث ریزش مو میشود؟

منابع:

www.byrdie.com

bebeautiful.in

کدام ماسک مو نتیجه سریعتری برای رفع موخوره دارد؟

در این مقاله لیست بهترین ماسک موهای طبیعی به همراه یک شامپو و سرم گیاهی را برای درمان موخوره به شما معرفی کردم. هر کدام از این ماسک ها را که راحت تر هستید با محصول مناسب استفاده کنید، معجزه آنها را خواهید دید.

واقعا با ماسک مو موخوره از بین میرود؟

اگر به تازگی درگیر موخوره شده اید بله! این ماسک ها مشکل شما را رفع خواهند کرد. اما اگر هرکار میکنید باز هم موهایتان موخوره میشود حتما مقاله درمان موخوره شدید را مطالعه کنید چون تجربه درمان 110 فرد درگیر موخوره و روند درمان آنها را جمع آوری کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید