روتین مراقبت از موی آقایان

روتین مراقبت از موی آقایان

مراقبت از موی آقایان هم مهم است. ممکن است خیلی از افراد و مخصوصا خانم ها، از عنوان این مقاله کمی تعجب کرده باشند. اما مراقبت های شخصی و مخصوصا مراقبت از پوست و مو، فقط مختص خانم ها نیست! و اگر کسی فکر کند که این مورد، در انحصار خانم ها است، کاملا دور از واقعیت فکر می کند!  هر آقایی که به خود و سلامت پوست و مویش اهمیت می دهد، از این جور مطالب، بسیار استقبال می کند!

درخشندگی، تمیزی، زیبایی و پاکیزگی، خانم و آقا نمی شناسد و همه باید به این موارد توجه کنند. شاهد این گفته، وجود انواع و اقسام محصولات بهداشتیِ مخصوص آقایان است. شامپوهای گیاهی آسارا، نمونه های بسیار مناسبی در این زمینه هستند.

روتین مراقبت از موی آقایان!

آقایان محترم، به این نکات مهم هم توجه بفرمایید و بیش از پیش بدرخشید! (چه در محیط خانه، چه در محیط اداری و چه در جلسات مهم و سرنوشت سازِ سازمانی).

اگر زیاد استخر میروید مراقب باشید

*از آن جایی که بیشتر شما آقایان عاشق استخر رفتن و شنا هستید، توصیه می کنیم که موهای خود را در معرض کلر آب قرار ندهید. کلر دشمن موهای شماست. از کلاه های مخصوص شنا استفاده کنید و به سلامت موهای سرتان کمک کنید.

*شامپوهای مناسب جنس موهای تان را به کار بگیرید. مثلا شامپو برای موهای خشک، یا شامپو برای موهای چرب از برند آسارا، و یا هر شامپوی مناسب دیگری که دوست موهای شما است.

شامپوهای تقویت کننده و ضد ریزش مو گیاهی آسارا برای موهای چرب، خشک و معمولی

نه به سشوار !

*از قرار دادن موهای خود در برابر حرارت سشوار جدا خودداری کنید. حتما که نباید بعد از هر بار استحمام، موهای تان را سشوار بکشید و خشک کنید! اگر هم این مساله برای شما «باید» است، از حرارت ملایم استفاده کنید.

*همیشه موهای تان را کوتاه نگه دارید. به مُد و فشن و زیبایی های من درآوردیِ رسانه ها و شبکه های اجتماعی کاری نداشته باشید. با کوتاه کردن مرتب موهای خود، هم به رشد طبیعی آن کمک می کنید و هم جلوی آسیب های غیرضروری را می گیرید.

بهترین ماده برای حالت دادن موی مردانه

* هیچ وقت سراغ مواد شیمیایی‌ای مثل رنگ و ژل های غیرگیاهی نروید. خب چه کاری است؟! مگر از سلامت موهای تان خسته شده اید؟! این جور مواد، فقط به موهای شما آسیب های غیرقابل جبران وارد می کنند. همین! هیچ خاصیت دیگری ندارند.

آقایان در ژل زدن مو دقت کنند

اگر موهای بلندی دارید و حتما میخواهید از حالت دهنده ها استفاده کنید پیشنهاد میکنم از ژل کتیرای طبیعی استفاده کنید خودتان هم میتوانید بسازید! اما بعد از چند ساعت حتما موها را بشویید تا خشکی موها باعث ریزش نشود. قبلا درباره خواص کتیرا برای مو مفصل صحبت کردم.

*بی خیالِ شستنِ مدامِ موهای تان شوید. وسواس را کنار بگذارید. قاتلِ چربی های مفید موها و پوست سرتان نباشید. در ضمن، قرار نیست در حمام، 10 بار سرتان را با شامپو بشویید. به شما قول می دهم که این کارِ وحشتناک، هیچ کمکی به تمیزتر شدن موهای شما نمی کند! در ضمن، دلیلی هم وجود ندارد که موهای خود را در حمام شانه کنید! این کار را به بعد از حمام موکول کنید. در مقاله نکات مهم شستشوی مو این بحث را کامل باز کردم. پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید

*از شانه ها و برس های پلاستیکی استفاده نکنید. نوع چوبیِ این وسایل، بهترین گزینه هستند و به سلامت موهای تان کمک شایانی می کنند.

*تغذیۀ سالم و استفاده از ماسک های خانگی را جدی بگیرید. در مورد این دو مقوله، می توانید در سایت «شرکت ارمغان طبیعت آسارا» مقاله های کاربردی و ارزشمندی را بخوانید.

ما این جا هستیم تا به شما در دستیابی به سلامت پوست و مو، افزایش اعتماد به نفس و تجربۀ درخشندگیِ منحصر به فردتان کمک کنیم. پس، با ما و محصولات کم نظیرمان همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید