انواع ماسک روغن نارگیل برای تقویت مو+ روش های مصرف

انواع ماسک روغن نارگیل برای تقویت مو

روغن نارگیل از میوۀ درخت نارگیل تهیه می شود. خواص شگفت انگیز روغن نارگیل بر کسی پوشیده نیست. علاوه بر کاربردهای خوراکی آن، روغن نارگیل برای مو هم دارای خواص قابل توجهی است! از ترمیم موهای آسیب دیده گرفته تا رفع موخوره.

در ادامۀ مقالۀ حاضر، ترکیباتی را به شما معرفی می کنیم که روغن نارگیل، بِیس و پایۀ آن ها است. هر کدام از این ترکیبات و به عبارت دیگر، ماسک ها، برای رفع یکی از مشکلات مو به کاربرد دارد. فقط یادتان باشد که هنگام استفاده از روغن نارگیل، آن را کمی گرم کنید.

راحتترین روش گرم کردن

برای این کار، نیازی نیست که آن را در ظرفی ریخته و روی شعله بگیرید! بهترین روش این است که آن را بیرون از یخچال نگه دارید و قبل از مصرف، ظرف روغن نارگیل را چند دقیقه ای در دست بگیرید و بگذارید حرارت دست های تان، به آن منتقل شود.

تقویت مو با روغن نارگیل و عسل

دو قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید و ترکیب به دست آمده را روی موهای خود بمالید و بعد از 15 تا 20 دقیقه، موهای خود را با آب ولرم و یکی از شامپوهای گیاهی آسارا که مناسب موهای تان است، بشویید.

عسل که سرشار از آنتی اکسیدان است، در ترکیب با روغن نارگیل، خاصیت شگفت انگیزی به دست می آورد و موهای آسیب دیده را ترمیم می کند، از شکستگی مو گرفته تا ریزش آن.

بنابراین، به جای آن که نگران ریزش موهای خود و آسیب دیدگی شان باشید، از این ماسکِ پر خاصیت استفاده کنید و از سلامت و درخشندگی موهای تان لذت ببرید.

شامپوهای تقویت کننده و ضد ریزش مو گیاهی آسارا برای موهای چرب، خشک و معمولی

روغن نارگیل و آب لیموترش

آب لیموترش، بمبِ آنتی اکسیدان است! و نه تنها به تسریع گردش خون در پوست سر و رشد موها کمک می کند، دشمنِ شورۀ سر هم هست. بنابراین، اگر شورۀ سر، کلافه تان کرده، کافی است که نیم فنجان آب لیموترش را با با یک و نیم قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید و ترکیب به دست آمده را به پوست سر و موهای خود بمالید و بعد از 15 تا 20 دقیقه، موهای خود را با آب ولرم و یکی از شامپوهای گیاهی آسارا که مناسب موهای تان است، بشویید. با این کار، هم با شورۀ سر خداحافظی می کنید و هم شاهد رشد موهایتان خواهید بود.

رفع مشکلات مو با کمک ماسک نارگیل و آلوئه ورا

خود ژل آلوئه ورا، خواص زیادی برای مو دارد. آلوئه ورا که سرشار از ویتامین A، E و C است، به رشد، درخشندگی و رفع خشکی مو بسیار کمک می کند.

کافی است که دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید و ترکیب به دست آمده را به موهای خود بمالید و بعد از 15 تا 20 دقیقه، موهای خود را با آب ولرم و یکی از شامپوهای گیاهی آسارا که مناسب موهای تان است، بشویید. مطمئنیم که شما در کمال ناباوری، شاهد رشد چندین برابری موها خواهید بود!

ماسک تخم مرغ

یک عدد تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل، خوب مخلوط کنید و ترکیب به دست آمده را به موهای خود بمالید و بعد از 15 تا 20 دقیقه، موهای تان را با آب ولرم و یکی از شامپوهای گیاهی آسارا که مناسب موهای شما است، بشویید.

به طور کلی می توانیم بگوییم که این ترکیب، ترمیم کنندۀ موهای تان است و درمان تمام دردهای مو! زیرا تخم مرغ که به تنهایی، به درخشندگی و رشد موها و رفع آسیب و شکنندگی آن ها کمک می کند، وقتی با روغن نارگیل مخلوط می شود، معجون اعجاب انگیزی را درست می کند که موهای شما را از مواد مغذی سیراب می کند. این ترکیب ترمیم کننده را به موهای خود هدیه بدهید و از نتیجۀ کار، لذت ببرید.

نارگیل و کرچک زوج قدرتمند تقویت مو!

دو قاشق روغن کرچک و دو قاشق روغن نارگیل را با هم مخلوط کنید و ترکیب به دست آمده را به موهای خود بمالید و بعد از نیم ساعت تا یک ساعت، موهای تان را با آب ولرم و یکی از شامپوهای گیاهی آسارا که مناسب موهای شما است، بشویید. ترکیب مذکور، علاوه بر این که رشد موهای شما را تسریع می کند و افزایش می دهد، ترمیم کنندۀ موهای آسیب دیده و شکسته هم هست.

سرم ضدموخوره و شامپو بدون سولفات آسارا برای ترمیم موهای آسیب دیده و یا موخوره شده

نکتۀ جالب توجه در مورد روغن نارگیل— که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره کردیم— این است که خود این روغن به تنهایی هم ترمیم کنندۀ مو، از بین برندۀ شورۀ سر و رفع کنندۀ آسیب و شکنندگی مو است. یعنی اگر روغن نارگیل را روی پوست سر و موهای تان بمالید، بگذارید یک ساعت بماند و سپس با آب سرد و یکی از شامپوهای گیاهی آسارا که مناسب موهای شما است، بشویید، سلامت و شادابی را به موهای خود هدیه می دهید.

شامپوهای گیاهی آسارا به دلیل این که دارای ترکیبات طبیعی و مغذی مو هستند، در کنار این ترکیباتِ درمان کننده، معجزه می آفرینند! کافی است که به فروشگاه اینترنتی آسارا سری بزنید و از میان محصولات متنوعِ آن، شامپوی مدنظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. با این کار، یک عمر سلامت، زیبایی و طراوت را مهمانِ موهای تان می کنید. چه عالی!

دیدگاهتان را بنویسید